poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Witam ponownie :*

Dzisiaj jak już wcześniej wspomniałam , byłam w mieście z rodzicami.
Kupiłam sobie buty 2 pary.Jedne po szkole i jedne tak ogólnie ...na wypady

Po za tym po południu była u mnie przyjaciółka J. .Grałyśmy w Eurobussines .Taki melanż :P

Teraz jestem u niej i piszę tego posta bo zapewne w domu jak zwykle , ktoś będzie mi przeszkadzał :/

Na wieczór mam plan otóż zacne : Eurobussines ..:d

Jak pewnie większość z odwiedzajacych zauważyła , zmieniłam wygląd blooga .
Teraz wygląda o wieeleee ładniej =**

Na jutro plany mniej ambitniejsze .
Tzn. nudy,TV, FB ,GG ..a nie no w sumie to co zwykle robię ,czyli dla mnie wypasik . haha xd.

Narazie nie mam więcej o czym pisać .

Więc czas na pozdrowienia .

Pozdrawiam i do jutra ;3

Nooelie


PS.: Zdjecia z Krynicy dodam jutro 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są bardzo mile widziane :3