piątek, 31 sierpnia 2012

Ostatni dzień wakacji ..

Hello .
Dzisiaj jest ostatni dzień wakacji , bo jutro juz normalny weekend powakacyjny ;(
Ja nie wierze , ze to tak szybko zleciało .Jeszcze niedawno był 1 sierpnia , a teraz ...31 
Co tu zrobić ,zeby sie nie nudzić ? Mam mętlik w głowie i motylki w brzuchu ..; /
Ja chce jeszcze waakacje :c :c :c :c :c ;c ;c ;c ;c ;c

Dopiero teraz poczułam ,ze ona naprawde SĄ ! Jeszcze przez 16 godzin :)

Ahh.. zapach świezo skoszonej trawy , słońce świeci mocno , bezchmurne niebo , zapach kwiatów na łące ,świerzego powietrza ..jakby tak było zawsze ♥

Pozdrówka dla was :**

Do zobcia

Nooelie



1 komentarz:

  1. Ja też chcę wakacje ;(((

    Zapraszam do mnie : http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są bardzo mile widziane :3