sobota, 25 sierpnia 2012

Blogowanie

Siemka.

Wczoraj było 10 dni od czasu jak zalozyłam tego blooga .
Wczoraj nie miałam czasu napisać więej bo była u mnie kolezanka 

Dzisiaj ból głowy minął ,ale za to cały czas słabnę ;/
Nie wiem.Moze to z tej parnoty , albo z głodu , chociaz teraz cały czas jem i nic to nie daje..
Moze nie odrazu , ale  od 3 godzin co 15 minut coś przegryzam , kanapkę , trochę sałatki itp.
I nic nie pomaga :/
Poradzicie coś ?

Mam tez konto na ask.fm

Pytajcie :****
: http://ask.fm/noOOoelie

Jakbyście nudali bardzio :**

Co więcej mogę wam dzisiaj powiedzieć.
A no .. xd Oglądałam sobie w Google Grafika zdjęcia Site models

Site Models- internetowe modelki , których zdjęcia są wykorzystywane np. na avatary 

I oto najlepsze moim zdaniem fotki jakie udało mi się narazie znalezc :
Huśtaawa :3

Łiii ♥.♥ 



Stylówa powala ^^


Narazie tyle bo czasu nie mam ...


Do zobaczenia ! 

Nooelie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są bardzo mile widziane :3